Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΚΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗ “ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ” ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ

Δημοσιεύθηκε από ΜπαρμπαΝίκος στο Ιουλίου 10, 2010

Quantcast

ΣΧΟΛΙΟ ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΥ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΝΙΩΣΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ.
ΚΟΥΡΑΣΗ ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ, ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ.
ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΕΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΥΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ.
ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΧΑΡΙΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ, ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΗΣΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΡΕΖΕΡΒΑ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΟΜΑ, ΠΡΟΤΙΜΗΣΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ.
ΠΑΡΟΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΙ.
ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ, ΜΕ 1-2 ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΔΗΣΗ. ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΙΣ ΣΕ ΤΙ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΑΠΗΧΗΣΗ ΣΕ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΤΡΙΤΟΙ.
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΗ ΠΟΛΕΜΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΛΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟ Νο 120 ΜΕ ΕΣΠΡΩΞΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΤΟ Νο 64. ΟΙ ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΕ, ΗΣΑΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΣΕ ΕΠΙΤΗΔΙΟΥΣ, ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΛΕΓΧΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΩ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ “ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ” ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ 100ριά ΡΕΖΕΡΒΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΕΙΚΟΝΑ “ΙΣΧΥΡΟΥ”. ΕΤΣΙ “ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, ΝΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΟΥΝ ΣΕ 10-20 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΡΞΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΝΑΚΑ “ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ” SYNC ΣΕ “ΠΕΡΙΟΠΤΗ” ΘΕΣΗ.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΦΩΝΕΣ.
ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ, Ο ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΣΟΥ ΖΗΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ, ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ.
ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΤΑΔΙΟ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΝΕΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ
http://tsoutsouneros.wordpress.com/ ΚΑΙ http://tsoutsouneros.blogspot.com/ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΣΤΟ “ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ vs AVRAGIOZ”
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΜΠΑΡΜΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ

==================================== >>>>

09 Ιουλ 2010

Τίτλοι Τέλους

Η Πολιτική Πρόταση μετά από ένα χρόνο και 3 μήνες στον “αέρα” του Internet και ειδικότερα στο χώρο των blogs έφτασε στο τέλος της διαδρομής.

Σ΄αυτό το χρονικό διάστημα προσπάθησα να μοιραστώ μαζί σας πολλές σκέψεις και προτάσεις μου.

Δεν είχα κανένα απολύτως συγκεκριμένο σκοπό, παρά μόνο την ανάγκη να μοιραστώ με κάποιους άλλους τους προβληματισμούς μου για τα κακώς κείμενα σ΄αυτήν την ταλαίπωρη χώρα.

Είμαι περήφανος που αυτή η προσπάθεια βρήκε πολύ γρήγορα μεγαλύτερη ανταπόκριση από όση θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ.

Σε 15 μήνες η Πολιτική Πρόταση ξεπέρασε το 1.000.000 pageviews και τους 500.000 μοναδικούς αναγνώστες.

Είμαι επίσης πολύ περήφανος που την Πολιτική Πρόταση τίμησαν με κείμενά τους αναγνωρισμένες προσωπικότητες αυτής της χώρας.

Είμαι τέλος ιδιαίτερα ικανοποιημένος που ορισμένα από τα θέματα της Πολιτικής Πρότασης αποτέλεσαν αφορμή για κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις (π.χ. το θέμα με την πιάτσα ιερόδουλων έξω από σχολικό συγκρότημα) ή για παρέμβαση της τοπικής αυτοδιοίκησης (π.χ. το θέμα με την ανακύκλωση στο Δήμο Θεσσαλονίκης).

Δυστυχώς όμως τα ωραία πράγματα έχουν ένα τέλος και το τέρμα αυτής της διαδρομής στο χώρο των blogs έφτασε.
Οι λόγοι είναι κάτι περισσότερο από προφανείς.

Είναι πλέον αδύνατο να “δαπανηθούν” ώρες για την ενημέρωση της Πολιτικής Πρότασης.
Η οικονομική συγκυρία έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα και δεν υπάρχει πλέον η “πολυτέλεια” ούτε για μία ώρα “χαμένη” στο blogging.

Αυτούς τους 15 μήνες “δαπανήθηκαν” εκατοντάδες ώρες για την ενημέρωση της Πολιτικής Πρότασης ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΟΦΕΛΟΣ. Εξάλλου το όφελος δεν αποτέλεσε ποτέ κίνητρο για τη δημιουργία της Πολιτικής Πρότασης.
Είναι όμως πλέον αδύνατο να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια επικοινωνίας.
Αυτές οι ελεύθερες δημιουργικές ώρες επικοινωνίας διατίθενται πλέον για πιο “πεζά” αλλά πολύ πιο αναγκαία πράγματα, όπως η εξασφάλιση της καθημερινότητας και των προς τω ζην.

Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα απ΄όλους όλους τους αναγνώστες και τις αναγνώστριες της Πολιτικής Πρότασης που με τίμησαν με τις επισκέψεις τους.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συνbloggers για τις αναδημοσιεύσεις τους και την τακτικότατη επικοινωνία που είχαμε.
Ευχαριστώ επίσης όλους όσους σε δύσκολες τεχνικά και όχι μόνο στιγμές μου συμπαραστάθηκαν και με βοήθησαν.
Ευχαριστώ τέλος τα οικεία μου πρόσωπα που έδειξαν μεγάλη κατανόηση αυτούς τους 15 μήνες αφού τους στέρησα πολλά για να μπορέσω να “ανεβάσω” την Πολιτική Πρόταση.

Κλείνοντας θέλω να πω ένα πράγμα ακόμα.
Η άποψή μου για τον Έλληνα ραγιά και την ποιότητα του λαού μας δεν έχει αλλάξει και ούτε πρόκειται να αλλάξει μέχρι να δω κάτι διαφορετικό.
Μέχρι τότε μπορούμε όλοι να απολαύσουμε το βιασμό μας από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αναζητώντας οπουδήποτε αλλού τους υπεύθυνους εκτός από τους ίδιους μας τους εαυτούς.

Η Πολιτική Πρόταση θα μείνει “κρεμασμένη” στον αέρα του Internet καθώς ο καιρός έχει γυρίσματα και ανατροπές σ΄αυτά που σήμερα καθορίζουν τη ζοφερή καθημερινότητα που βιώνουμε.
Εξάλλου ο αγώνας συνεχίζεται……………..

Αναρτήθηκε από ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Αναγνώστες

ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΒΑΝΝΕΡΣ

Σελίδες

Αρχειοθήκη ιστολογίου